skoda octavia 1 otomoto

Smarownica

Każda smarownica składa się ze zbiornika na smar oraz pompy tłoczącej smar pod stosunkowo wysokim ciśnieniem. Pompa tłocząca smarownicy ręcznej uruchamiana jest przez naciskanie ręką na dźwignię lub przez obracanie uchwytu. Ciśnienie wtłaczania smaru do smarowniczki wynosi zwykle 100. . .300 kG/cm2. Typowa smarownica ręczna składa się z cylindrycznego korpusu z pokrywą, przez którą przechodzi tloczysko. Na jednym końcu tłoczyska osadzony jest tłok zaopatrzony w skórzane uszczelnienie, a na drugim rękojeść z korkiem zakrywającym wlot smaru dopr...

Więcej »

Ciśnienie w ogumieniu

Ponieważ ciśnienie sprężania jest stosunkowo wysokie, podczas pompowania trzeba sprawdzać stale ciśnienie w ogumieniu. Pompowanie dętki opony 7,50 —20 do ciśnienia 3,5 kG/cm2 trwa około 12 minut. Samochody ciężarowe często wyposaża się w mechaniczne pompy do pompowania ogumienia. Sa to zwykle jednocylindrowe sprężarki najprostszej konstrukcji (np. z grzybkowym zaworem ssącym i kulkowym zaworem tłoczącym) napędzane mechanicznie przez przekładnie zębate. Najczęściej do napędu pompy powietrza wykorzystuje się koło zębate osadzone na wale pośred...

Więcej »

Szkoły jazdy

Przed każdym osiemnastolatkiem, który pragnie zdobyć prawo jazdy a w przyszłości również i mieć samochód, stoi dylemat pod tytułem, „Którą szkołę jazdy wybrać?”. Jeżeli mieszka się w małym mieście, w której jest tylko jedna szkoła jazdy, to nie ma tak naprawdę wyjścia. Inaczej sprawa wygląda wtedy, kiedy mieszka się w większym mieście, czasem nawet w tym samym, co Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego. Wtedy przy wyborze szkoły można być wymagającym. Niektórzy wybierają pierwszą szkołę, jaką tylko napotkają i bywa tak, że jest to trafiony wy...

Więcej »

Kazdemu takiemu postepowaniu odpowiadalby inny motyw

Dlatego też należy uważać szybkość podstawową dla serpentyn V = 30 km/godz za szybkość najmniejszą dopuszczalną, a szybkości V = 25 i 20 km/godz za szybkości wyjątkowe. Odległość między końcem łuku pomocniczego jednej serpentyny i początkiem łuku pomocniczego serpentyny następnej powinna być jak największa. Według przepisów ZSRR nie może ona być mniejsza niż: dla dróg klasy III - 300 m IV - 200 m V-l 00 m Prof. A. K. Birula podaje następującą charakterystykę ruchu pojazdów samochodowych po serpentynie. Przy małych promieniach łuku z...

Więcej »
http://www.tarczeprostokatne.com.pl 751# , #a3 audi 2014 , #gmx at , #otomoto mercedes gla , #nr vin pojazdu , #vw eos otomoto , #poltor , #mazda salon , #nissan patrol super safari , #lsi otomoto ,