olicar gniezno

Amerykańscy konstruktorzy

W motoryzacji amerykańskiej konstruktorzy często odwołują się do wcześniejszych modeli. Klienci, którzy pamiętają dawniejsze modele są zainteresowani zakupem następców. Nawiązanie do przeszłości ma znaczenie sentymentalne – ludzie generalnie lubią wspomnienia i chętniej kupują rzeczy, w które w jakiś sposób odświeżają przeszłość, a jednocześnie są cudami techniki.  Z taką sytuacją spotykamy się w przypadku motoryzacji. Model 300C Chrysler nawiązuje stylistyką do poprzednika z 1955 roku, jednak został dostosowany do potrzeb współczesnego klienta. Bardzo muskularny wygląd w stylu retro, detale...

Więcej »

Koszty budowy serpentyn ze wzgledu na trudne warunki sa powazne

Koszty budowy serpentyn ze względu na trudne warunki są poważne. Koszty te wzrastają również i dlatego, że zazwyczaj wykonanie serpentyn wymaga stosowania kosztownych budowli oporowych (mury) i kosztownych zabezpieczeń skarp. Stosowanie murów podporowych umożliwia zmniejszenie ilości robót ziemnych, w niektórych natomiast przypadkach w ogóle decyduje o możliwości zastosowania rozwiązania serpentynowego. Ze względu na stosowanie łuków o małych promieniach i utrudnione warunki ruchu przez serpentyny, zaleca się w tych przypadkach stosowanie krzywych przejściowych, chociaż powoduje to zwiększenie ilości rob...

Więcej »

Skladowiska specjalne

Składowiska specjalne. Oddzielne zagadnienie pod względem przeładunku i składowania stanowią materiały bitumiczne, gdyż szybko się zestalają, co powoduje konieczność ich podgrzewania do stosunkowo wysokich temperatur w celu umożliwienia przeładunku i użycia do mas bitumicznych lub do nawierzchni. Również łatwopalność tych materiałów w temperaturach nieco wyższych od temperatur roboczych utrudnia gospodarkę bitumami. Konsystencja bitumu nie tylko jest zależna od jego gatunku, ale również i to w znacznym stopniu od temperatury, przy czym smoły w temperaturze powyżej 80 - 100°C, a asfalty powyżej 140 –...

Więcej »

Podaż i popyt

Przy projektowaniu przekrojów podłużnych i ramp według schematu II, ze względu na podnoszenie się osi jezdni, nie może ona być uważana za niweletę. Dlatego też w takich przypadkach przyjmuje się za niweletę drogi na łuku krawędź wewnętrzną jezdni. W miejscach rozpoczęcia się obustronnych ramp w takim przypadku odbywa się skok niwelety z osi drogi na jej krawędź co powinno być uwidocznione w przekroju podłużnym. 10. UKŁADY KRZYWYCH POZIOMYCH W PLANIE DROGI Wszystkie załomy trasy drogowej w planie mają zaokrąglenia w postaci łuków poziomych o odpowiednim promieniu, w miarę potrzeby połączonych z pr...

Więcej »
http://www.oczyszczalnie-sciekow.edu.pl 751# , #a3 audi 2014 , #gmx at , #otomoto mercedes gla , #nr vin pojazdu , #vw eos otomoto , #poltor , #mazda salon , #nissan patrol super safari , #lsi otomoto ,