audi sportback e tron

Urządzenia i sprzęt do budowy toru bezstykowego

Ogólna charakterystyka sprzętu do budowy i utrzymania toru bezstykowego. Budowa i utrzymanie toru bezstykowego wymagają użycia specjalnych urządzeń i sprzętu do przewozu, wyładunku i układania długich odcinków szyn w torze, spawania tych szyn oraz do właściwego utrzymania już ułożonego toru bezstykowego. Szyny przeznaczone do ułożenia w torze bezstykowym są zgrzewane w zgrzewalniach w odcinki długości 240 lub 420 m, a następnie dowożone specjalnym składem platform bezpośrednio na miejsce wymiany. Zdarza się również, że długie szyny są najpierw gromadzone na stacjach graniczących ze szlakiem, na którym będzi...

Więcej »

Smarowniczki ciśnieniowe

Okresowe smarowanie zespołów i mechanizmów samochodu za pomocą indywidualnych smarowniczek ciśnieniowych jest dość pracochłonne i uciążliwe, ze względu na: duża liczbę miejsc wymagających okresowego uzupełniania zapasu smaru (w nowoczesnym dużym samochodzie ciężarowym liczba punktów smarowania w podwoziu wynosi około 60 lub nawet więcej), — trudny dostęp do większości punktów smarowania, — konieczność stosowania specjalnych smarownic lub nawet doprowadzania samochodu do stacji obsługi dysponującej urządzeniami specjalnymi. Dalsze niedogodności indywidualnego smarowania poszczególnych punktów to konieczno...

Więcej »

WARUNKI WIDOCZNOSCI POZIOMEJ

WARUNKI WIDOCZNOŚCI POZIOMEJ . Zachowanie odpowiednich warunków bezpieczeństwa ruchu szybkich pojazdów wymaga od trasy drogowej dobrej widoczności poziomej. Jest to ważne zwłaszcza dla łuków poziomych, skrzyżowań drogowych, skrzyżowań dróg z kolejami oraz dla przejazdów przez miasta i osiedla. Widoczność powinna być ustalana w celu zapewnienia kierowcy pojazdu samochodowego możliwości zauważenia przeszkody na odległość pozwalającą na zahamowanie pojazdu. Przy tym za przeszkodę należy uważać uszkodzenie nawierzchni drogi (tj. wysokość przeszkody = O). Warunki widoczności poziomej dla łuku. Przyj...

Więcej »

Nowoczesna architektura : W toku: Regiocentrale Zuid Levee Control Center / Wiel Arets Architects

Każdy punkt smarowania jest zasilany z oddzielnej komory dozującej. Przez zakładanie komór dozujących o różnej pojemności można zmieniać wielkości dawek tłoczonego oleju, a wiec można doprowadzać do miejsc smarowania dokładnie takie ilości oleju, jakie są potrzebne w danych punktach. Siatka w kanale wlotowym rozdzielacza zapobiega przedostawaniu się zanieczyszczeń do gniazd zaworów rozdzielacza. Olej dopływa do rozdzielacza przez przewód temperatury (w zakresie — 40 + 70 oc). Ponadto znormalizowane sa różnego rodzaju elementy pomocnicze: złącza, końcówki, rozgałęźniki, uchwyty, podkładki, uszczelki, wkręty...

Więcej »
http://www.e-rehabilitacja.com.pl 751# , #a3 audi 2014 , #gmx at , #otomoto mercedes gla , #nr vin pojazdu , #vw eos otomoto , #poltor , #mazda salon , #nissan patrol super safari , #lsi otomoto ,