PIC-712

Przy projektowaniu przekrojów podluznych i ramp wedlug schematu II, ze wzgledu na podnoszenie sie osi jezdni, nie moze ona byc uwazana za niwelete

Przy projektowaniu przekrojów podłużnych i ramp według schematu II, ze względu na podnoszenie się osi jezdni, nie może ona być uważana za niweletę. Dlatego też w takich przypadkach przyjmuje się za niweletę drogi na łuku krawędź wewnętrzną jezdni. W miejscach rozpoczęcia się obustronnych ramp w takim przypadku odbywa się skok niwelety z osi drogi na jej krawędź co powinno być uwidocznione w przekroju podłużnym. 10. UKŁADY KRZYWYCH POZIOMYCH W PLANIE DROGI Wszystkie załomy trasy drogowej w planie mają zaokrąglenia w postaci łuków poziomych o odpowiednim promieniu, w miar...

Więcej »

Platforma podnosząca

Platforma podnosząca — „rynna” jest wyposażona w dwie pochylnie prowadzące, wmontowane w podłogę i obudowane blachą. Przy wejściu do rozszerzonej części pochylni, tj. koryta, znajdują się rolki pionowe, które chronią ścianki pochylni przed zniszczeniem. Szyny przed wywróceniem są zabezpieczone rolkami pionowymi i rolkami poziomymi. Podłoga „rynny” jest ochraniana przez rolki. Zasadniczym wyposażeniem platform nośnych są komplety rolek, przytwierdzone w odstępach co 5 m do podłogi wszystkich wagonów. Rolki są ślizgowo osadzone na rurze stalowej, na której r...

Więcej »

Układ z siłownikiem podciśnieniowym

Po uruchomieniu silnika lampka kontrolna gaśnie (podobnie jak lampka kontrolna ładowania). Do uruchamiania pompy oleju w instalacji centralnego smarowania można wykorzystać zmiany podciśnienia w rurze ssącej pracującego silnika. Komora robocza siłownika jest połączona przewodem z rura ssąca silnika. Odkształcanie sie przepony powoduje przesuwanie się nurnika, pod którym wbudowany jest zawór ssący, umożliwiający dopływ oleju ze zbiornika System GIRLING BIJUR. Zbiornik oleju po łączony jest przewodem z pompą cieplną w postaci komory tłoczącej, która jest wykonana z cienkiej blach...

Więcej »

Dla szpitali sanatoriów itp. ustalamy zapotrzebowanie wody cieplej równiez w odniesieniu do 1 osoby

Dla dróg dalekobieżnych, przeznaczonych do ruchu z dużymi szybkościami, a zwłaszcza dla dróg przeznaczonych wyłącznie do ruchu samochodowego, graniczna (praktyczna) wielkość R jest znacznie mniejsza i sięga 15 cm, a nawet 7,5 cm. W takich przypadkach wielkości promieni Ro nie wymagających krzywych przejściowych wypadają znacznie większe. Istotne znaczenie mają krzywe przejściowe dla promieni mniejszych, wymagających większych przesunięć M. W takich przypadkach przejazd samochodu z prostej w łuk bez stosowania krzywych przejściowych, z zachowaniem szybkości podstawowej, nie by...

Więcej »
751#lsi otomoto , #znaki drogowe dla dzieci , #opona 205 55r16 , #i8 roadster , #gs f lexus , #e golf otomoto , #otomoto mitsubishi pajero , #cena paliwa w niemczech , #cls amg 63 , #volkswagen passat b6 otomoto ,