Po uruchomieniu silnika lampka kontrolna gaśnie (podobnie jak lampka kontrolna ładowania). Do uruchamiania pompy oleju w instalacji centralnego smarowania można wykorzystać zmiany podciśnienia w rurze ssącej pracującego silnika. Komora robocza siłownika jest połączona przewodem z rura ssąca silnika. Odkształcanie sie przepony powoduje przesuwanie się nurnika, pod którym wbudowany jest zawór ssący, umożliwiający dopływ oleju ze zbiornika System GIRLING BIJUR. Zbiornik oleju po łączony jest przewodem z pompą cieplną w postaci komory tłoczącej, która jest wykonana z cienkiej blachy. U dołu komory wbudowany jest kulkowy zawór dopływowy, a u góry kulkowy zawór odpływowy. Zawory pozwalają na przepływanie oleju tylko w jednym kierunku (od zbiornika do punktów smarowania). Zbiornik tłoczący jest wbudowany w rurze wydechowej. Po uruchomieniu silnika ścianki zbiornika ogrzewają sie znacznie szybciej niż olej w nim zawarty. Wskutek tego zbiornik opada w dół i wypycha olej przez zawór tłoczący do przewodów prowadzących do punktów smarowania. Układ z pompą cieplną. Do uruchamiania pompy instalacji centralnego smarowania wykorzystuje się zjawisko rozszerzalności materiałów wskutek nagrzewania. Wskutek wywarcia gwałtownego nacisku na pedał przyspieszenia nurnik przesuwa się ku górze, a przez zawór ssący do cylindra napływa olej. Wycieraczki. Wycieraczka służy do wycierania zewnątrz przedniej szyby ze zwilżającej ją wody, płatków śniegu itp. Posługiwanie sie wycieraczką jest konieczne w czasie deszczu lub śniegu. Od wycieraczki wymaga się dokładnego usuwania wody lub śniegu z części szyby przedniej, w sposób umożliwiający kierowcy obserwowanie przestrzeni przed pojazdem. Zależnie od systemu napędu, rozróżnia się wycieraczki : — elektryczne zaopatrzone w silniki elektryczne zasilane z instalacji elektrycznej pojazdu, — pneumatyczne (powietrzne) zaopatrzone w siłowniki pracujące dzięki podciśnieniu w rurze ssącej silnika lub dopływowi sprężonego powietrza z układu hamulcowego, mechaniczne napędzane za pomocą wałków giętkich, np. przez mechanizm rozrządu silnika. zwiększa się objętość zbiornika i przez zawór dolny zostaje zassana pewna ilość oleju. Natomiast podczas stygnięcia ścianek zbiornika maleje jego pojemność i pewna ilość oleju zostaje wytłoczona do punktów smarowania. [więcej w: taśmy transportujące, sklep z częściami do motocykli wszystkich marek, Mechanik wśród części samochodowych ]