Auto szyby
Naprawa, serwis oraz obsluga serwisowa auto szyb.

Posts Tagged ‘auto idea otomoto’

Urządzenia i sprzęt do budowy toru bezstykowego

Posted in Uncategorized  by admin
September 4th, 2019

Ogólna charakterystyka sprzętu do budowy i utrzymania toru bezstykowego. Budowa i utrzymanie toru bezstykowego wymagają użycia specjalnych urządzeń i sprzętu do przewozu, wyładunku i układania długich odcinków szyn w torze, spawania tych szyn oraz do właściwego utrzymania już ułożonego toru bezstykowego. Szyny przeznaczone do ułożenia w torze bezstykowym są zgrzewane w zgrzewalniach w odcinki długości 240 lub 420 m, a następnie dowożone specjalnym składem platform bezpośrednio na miejsce wymiany. Zdarza się również, że długie szyny są najpierw gromadzone na stacjach graniczących ze szlakiem, na którym będzie odbywała się wymiana na tor bezstykowy; wówczas na miejsce robót trzeba szyny przewieźć specjalnymi wózkami, rozstawionymi co 15 m. Odzyskane podczas wymiany szyny mogą być ładowane na platformy ładowarkami szyn typu ŁSz po wyjęciu z nich łubków lub zbierane z łubkami specjalnym składem platform. Read the rest of this entry »

Comments Off on Urządzenia i sprzęt do budowy toru bezstykowego

Posts Tagged ‘auto idea otomoto’

Urządzenia i sprzęt do budowy toru bezstykowego

Posted in Uncategorized  by admin
September 4th, 2019

KRZYWE PRZEJŚCIOWE . Warunki ruchu szybkich pojazdów drogowych w czasie przejazdu z kierunku prostego w łuk poziomy o danym promieniu są odmienne od warunków ruchu na prostej. Zasadniczym elementem powodującym tę odmienność jest tu działanie siły odśrodkowej powstającej na łuku. Działanie siły odśrodkowej jest niekorzystne ze względu na jej dążenie do przesunięcia samochodu po nawierzchni w kierunku poprzecznym do ruchu. Siła odśrodkowa jest w stosunku prostym do kwadratu szybkości pojazdu i w stosunku odwrotnym do wielkości promienia łuku. Read the rest of this entry »

Comments Off on Urządzenia i sprzęt do budowy toru bezstykowego

Posts Tagged ‘auto idea otomoto’

Urządzenia i sprzęt do budowy toru bezstykowego

Posted in Uncategorized  by admin
September 4th, 2019

Dopuszczalną wielkość wzrostu przyspieszenia siły odśrodkowej dla transportu kolejowego przyjmuje się k = 0,3 – 0,6 m/sek. Dla dróg samochodowych wielkość tę przyjmuje się w granicach k = 0,5 – 1,0 m/sek jest to oparte na doświadczeniach poczynionych przy eksploatacji dróg przeznaczonych do ruchu szybkiego, przy czym dla dróg publicznych, przeznaczonych również do ruchu mieszanego, za najbardziej odpowiednią należy uznać wielkość: k = 0,6 m/sek. Przyspieszenie siły odśrodkowej dla ruchu po krzywej przejściowej wynosi a = V2. Ze zmniejszeniem się promienia krzywej przejściowej przyspieszenie to wzrasta, osiągając maksimum dla początku łuku kołowego. Najbardziej racjonalnym kształtem krzywej przejściowej jest klotoida, jednak. Read the rest of this entry »

Comments Off on Urządzenia i sprzęt do budowy toru bezstykowego

Posts Tagged ‘auto idea otomoto’

Urządzenia i sprzęt do budowy toru bezstykowego

Posted in Uncategorized  by admin
September 4th, 2019

Read the rest of this entry »

Comments Off on Urządzenia i sprzęt do budowy toru bezstykowego

Posts Tagged ‘auto idea otomoto’

Urządzenia i sprzęt do budowy toru bezstykowego

Posted in Uncategorized  by admin
September 4th, 2019

Zewnętrzne krawędzi jezdni na odśrodkowej osiąga maksimum. Dodatkowe pochylenie jednocześnie następuje pewne pogorszenie się warunków poruszania samochodu rampie po rampie ze względu na powstawanie dodatkowego pochylenia podłużnego po stronie zewnętrznej jezdni wskutek podniesienia jej krawędzi. Nie można stosować zbyt gwałtownego podnoszenia się zewnętrznej krawędzi jezdni, aby nie nastąpiło uderzenie przy przejeździe samochodu przez rampę. Przy tym konstrukcja rampy przewiduje obracanie się zewnętrznej połowy jezdni naokoło osi drogi do położenia przechyłki jednostronnej. Wielkość pochylenia dodatkowego obliczamy wzorem gdzie: b – szerokość nawierzchni, io – pochylenie poprzeczne przechyłki, L, – długość rampy. Read the rest of this entry »

Comments Off on Urządzenia i sprzęt do budowy toru bezstykowego

Posts Tagged ‘auto idea otomoto’

Urządzenia i sprzęt do budowy toru bezstykowego

Posted in Uncategorized  by admin
September 4th, 2019

Przy niewielkich robotach i w wyjątkowych przypadkach mogą być stosowane przenośne zbiorniki metalowe różnych wielkości. Zasadniczo jednak na robotach drogowych są stosowane zbiorniki podziemne murowane lub betonowane z pokryciem dachowym. W celu umożliwienia podgrzania bitumu w miarę jego zapotrzebowania bez konieczności podgrzewania całkowitej ilości znajdującej się w dane] komorze zbiornika, każda komora powinna mieć komorę podgrzewczą łączącą się z komorą zbiornika za pośrednictwem kanału przepływowego zaopatrzonego w zasuwy. Do przeładunku bitumu z, cystern do komór zbiornika mogą służyć kanały dopływowe doprowadzone do samego toru bądź też prowizoryczne rynny spustowe układane w czasie spuszczania bitumu na kozłach odpowiedniej wysokości. c. Read the rest of this entry »

Comments Off on Urządzenia i sprzęt do budowy toru bezstykowego

Posts Tagged ‘auto idea otomoto’

Urządzenia i sprzęt do budowy toru bezstykowego

Posted in Uncategorized  by admin
September 4th, 2019

W zakres konserwacji wchodzą, następujące czynności. a) utrzymywanie taboru i maszyn w czystości, b) sprawdzanie sprawności najważniejszych mechanizmów, c) smarowanie, d) kontrolowanie ciśnienia w oponach, e) sprawdzanie stanu wszelkiego rodzaju zabezpieczeń. Czynności te przeważnie wykonuje kierowca lub operator z pomocnikiem. Przegląd okresowy jest to kontrola stanu określonych części maszyny w celu sprawdzenia, czy znajdują się one w stanie nieprzekroczonego dopuszczalnego zużycia i stwierdzenia potrzeby bezzwłocznego usunięcia zauważonych usterek. Czynności te wykonuje kierowca lub operator, bądź też pracownicy ruchomej stacji obsługi albo polowego warsztatu naprawczego. Read the rest of this entry »

Comments Off on Urządzenia i sprzęt do budowy toru bezstykowego

Next Entries »