Auto szyby
Naprawa, serwis oraz obsluga serwisowa auto szyb.

Posts Tagged ‘samochody poleasingowe rawa mazowiecka’

Wycieraczki pneumatyczne, podciśnieniowe lub nadciśnieniowe

Posted in Uncategorized  by admin
September 10th, 2019

Wycieraczki pneumatyczne, podciśnieniowe lub nadciśnieniowe, stosowane są rzadziej niż wycieraczki elektryczne i to raczej przeważnie w samochodach ciężarowych. Wycieraczki podciśnieniowe spotyka się stosunkowo często w amerykańskich samochodach osobowych. Wycieraczka podciśnieniowa SL12 (samochodu GAZ-51), sprzężona z rurą ssacą silnika, wbudowana jest nad szybą w kabinie kierowcy. Korpus wycieraczki odlany ze stopu lekkiego, ma kształt walca przeciętego wzdłuż osi (półcylindra) zamkniętego szczelnie pokrywką. Wnętrze korpusu podzielone jest przez tłoczek uszczelniony dwoma skórzanymi paskami na dwie komory. Read the rest of this entry »

Comments Off on Wycieraczki pneumatyczne, podciśnieniowe lub nadciśnieniowe

Posts Tagged ‘samochody poleasingowe rawa mazowiecka’

Wycieraczki pneumatyczne, podciśnieniowe lub nadciśnieniowe

Posted in Uncategorized  by admin
September 10th, 2019

Przed uszkodzeniem, np. w razie zablokowania piór lub przymarznięcia ich wycieraków do szyby, zabezpiecza wycieraczkę swoiste sprzęgło pomiędzy ośkami piór a dźwigniarni. W razie przeciążenia sprzęgło takie rozłącza się i unieruchomione pióro nie blokuje mechanizmu wycieraczki. Podobne wycieraczki elektryczne są stosowane w licznych samochodach europejskich i niektórych amerykańskich. Cichobieżność wycieraczki zapewnia przeważnie ślimak ze stali nierdzewnej, współpracujący ze ślimacznicą o dużej średnicy, wykonaną z nylonu. Read the rest of this entry »

Comments Off on Wycieraczki pneumatyczne, podciśnieniowe lub nadciśnieniowe

Posts Tagged ‘samochody poleasingowe rawa mazowiecka’

Wycieraczki pneumatyczne, podciśnieniowe lub nadciśnieniowe

Posted in Uncategorized  by admin
September 10th, 2019

Wielkość C, zwana parametrem krzywej przejściowej, jest równa długości całkowitej krzywej przejściowej, pomnożonej przez promień łuku kołowego. Określenie długości krzywej przejściowej odbywa się przy zachowaniu warunku, aby wzrost siły odśrodkowej od wielkości równej zero na prostej do pełnej wartości w łuku odbywał się stopniowo, dostatecznie łagodnie, nie wywołując nieprzyjemnych uczuć u pasażerów samochodów. Kierowca pojazdu samochodowego powinien mieć dostatecznie dużo czasu, aby mógł przejechać krzywą przejściową. Czas ten praktycznie ocenia się na 1 sekundę (dla ruchu z małymi szybkościami). Przyspieszenie kątowe dopuszczalne dla ruchu samochodowego nie jest dokładnie ustalone jeżeli natomiast przeanalizujemy długości krzywych przejściowych, zalecanych przez poszczególne przepisy techniczne, możemy przyjąć, że dopuszczalne przyspieszenie kątowe waha się w granicach 0,02 – 0,05 radianów na 1 sek- lub 10 – 2,50 na 1 sek na krzywej przejściowej powstaje i stopniowo wzrasta siła odśrodkowa ten stopniowy wzrost nie powinien przekraczać ze względu na wygodę ruchu – pewnej wielkości decydujący tu jest wzrost przyspieszenia od siły odśrodkowej, który zgodnie z badaniami wywołuje u pasażerów samochodu uczucie nieprzyjemnej jazdy. Read the rest of this entry »

Comments Off on Wycieraczki pneumatyczne, podciśnieniowe lub nadciśnieniowe

Next Entries »