Posted on 18 Sep 2019 In: Uncategorized

Dotarcie do potencjalnych klientów. Innowacyjny marketing firm motoryzacyjnych

Social media to siła napędowa Internetu ostatnich kilku lat. Czy jest możliwe żeby poprzez reklamę na portalach społecznościowych osiągnąć sukces marketingowy? Ostatnie badania wykazały, że zdecydowanie tak. Na rynku amerykańskim, osoby, które szukały samochodu używały do tego właśnie portali społecznościowych znacznie częściej niż kiedykolwiek w historii. Grupa badająca social media w Polsce informuje, że naszym kraju te nośniki informacji zaczynają odgrywać coraz większą rolę, jeśli chodzi o rynek motoryzacyjny. Najpopularniejsze w Polsce portale stają się niekwestionowanym źródłem opinii konsumentów oraz informacji o samochodach. Read the rest of this entry »

Posted on 18 Sep 2019 In: Uncategorized

Liście na drodze

Zgodnie z pomysłami wszystkich Mądrych tego świata kierowców winno podzielić się na 3 grupy. Do grupy pierwszej należeliby kierowcy, którzy niedawno uzyskali dokument uprawniający ich do prowadzenia pojazdów mechanicznych, których charakteryzowałby listek zielony przyklejony na tylną szybę. Grupa druga, ta najbardziej liczna zatwardziałych kierowców umiejętnie poruszających się po drogach, którzy nie byliby obdarowani żadnym listkiem. W końcu grupa trzecia, grupa seniorów, która ze względu na swój podeszły wiek charakteryzowałaby się listkiem w kolorze brązowym. Jak wyglądałaby podróż po naszych drogach z obiektywnego punktu widzenia? Osoby z liściem nie byłyby wpuszczane przed doświadczonych kierowców, bo kto przecież chciałby się wlec za jakimś zawalidrogą. Read the rest of this entry »

Posted on 18 Sep 2019 In: Uncategorized

Czy tylko samochód?

W 1769 roku Nicolas-Joseph Cugnot prezentuje swoje dzieło, pierwszy w historii samochód. Zadaniem powstałego wówczas urządzenia było przewożenie osób z punktu A do punktu B. Właśnie to zadanie przyświecało przez lata kolejnym konstruktorom pojazdów mechanicznych. Jednak czy w dzisiejszym świecie nadal tak jest? Kolejne marki prześcigają się tylko w tym, kto postara się o najlepszy design, kto napcha do samochodu najwięcej elektroniki, w którym samochodzie znajdą się najnowsze gadżety. Samochód służy nie tylko, jako środek transportu, lecz jako jadalnia, biuro, sypialnia czy łazienka. Read the rest of this entry »

Posted on 18 Sep 2019 In: Uncategorized

Rodzinny van, czy modny cabriolet, – na co zwracać uwagę przy wyborze samochodu

Wybór auta, to niewątpliwie trudna decyzja. Niewielu jest, bowiem takich, którzy mogą pozwolić sobie na zmianę środka transportu zgodnie z tak zwanym „widzimisię”. Najczęściej jest to wybór na kilka ładnych lat, który musi sprawdzić się w różnych, nawet najbardziej nieprzewidzianych sytuacjach. Rozważmy, zatem, kiedy konkretny rodzaj nadwozia sprawdza się najlepiej.
Hatchback – zdecydowanie najbardziej uniwersalny typ samochodu. Zadowolone z niego będą zarówno kobiety, które niechętnie parkują wielkimi samochodami, jak i pracownicy korporacji w centrum miasta, którzy muszą znaleźć miejsce parkingowe na zatłoczonym parkingu. Read the rest of this entry »

Posted on 18 Sep 2019 In: Uncategorized

Bezpieczeństwo na drogach

W Polsce statystyki policyjne dają bardzo ponury obraz panujący na drogach. Pod względem śmiertelnych wypadków w dalszym ciągu jesteśmy niestety w europejskiej czołówce. Co prawda organizowane są akcje w okresach wzmożonego ruchu samochodowego, które mają – poprzez zmotywowanie kierowców do uważniejszej jazdy pod groźbą mandatu – zredukować liczbę wypadków, jednak to wszystko na niewiele się zdaje. Biorąc za wzorzec inne kraje, warto byłoby zmodyfikować prawo drogowe tak, aby mieć większą kontrolę nad grupami społecznymi, które najczęściej powodują wypadki. Oto kilka przykładowych rozwiązań. Read the rest of this entry »

Posted on 13 Sep 2019 In: Uncategorized

Smarowniczki ciśnieniowe

Okresowe smarowanie zespołów i mechanizmów samochodu za pomocą indywidualnych smarowniczek ciśnieniowych jest dość pracochłonne i uciążliwe, ze względu na: duża liczbę miejsc wymagających okresowego uzupełniania zapasu smaru (w nowoczesnym dużym samochodzie ciężarowym liczba punktów smarowania w podwoziu wynosi około 60 lub nawet więcej), — trudny dostęp do większości punktów smarowania, — konieczność stosowania specjalnych smarownic lub nawet doprowadzania samochodu do stacji obsługi dysponującej urządzeniami specjalnymi. Dalsze niedogodności indywidualnego smarowania poszczególnych punktów to konieczność czasowego wyłączenia samochodu z eksploatacji na okres smarowania oraz duże na zasadzie rezonatora akustycznego, przy czym jako rezonator szeregowy wykorzystuje się zwykle korpus filtru powietrza. Ze względu na słabą intensywność źródła dźwięku zwykle wystarcza pojedynczy rezonator szeregowy, możliwie zbliżony kształtem do kuli. Dźwięki szczątkowe, wzmacniane wskutek rezonansu w rurze ssącej, są tłumione przez akustyczny filtr bocznikowy (rura z otworami). Wydzielone tłumiki szmerów ssania wychodzą ostatnio z użycia. Read the rest of this entry »

Posted on 4 Sep 2019 In: Uncategorized

Komplet wózków

Komplet wózków składa się z wózka przedniego, zaopatrzonego w dyzel i linkę stalową do sprzęgania go z lokomotywą, oraz z wózka tylnego, połączonego linkami z wózkiem przednim. Wózek przedni powinien być oddalony 0 30 m od obsługującej lekkiej lokomotywy, np. serii SM03; odległość między obydwoma wózkami powinna wynosić 20 m. Obydwa wózki mają podobną konstrukcję. Rama wózków jest spawana z dwóch ceowników i opiera się na czterech kołach, osadzonych na przyspawanych do ramy wspornikach. Read the rest of this entry »

Posted on 4 Sep 2019 In: Uncategorized

Platforma podnosząca

Platforma podnosząca — „rynna” jest wyposażona w dwie pochylnie prowadzące, wmontowane w podłogę i obudowane blachą. Przy wejściu do rozszerzonej części pochylni, tj. koryta, znajdują się rolki pionowe, które chronią ścianki pochylni przed zniszczeniem. Szyny przed wywróceniem są zabezpieczone rolkami pionowymi i rolkami poziomymi. Podłoga „rynny” jest ochraniana przez rolki. Read the rest of this entry »

Posted on 4 Sep 2019 In: Uncategorized

Ładowanie szyn na platformy

Ładowanie szyn na platformy odbywa się w ten sposób, że pod uniesioną dźwigiem szynę podsuwa się lokomotywą skład platform. Natomiast wyładowanie szyn na miejscu wymiany odbywa się przez ściąganie szyn parami, poczynając od środkowych szyn górnej warstwy przy ściąganiu szyn na środek toru (między toki szynowe). Końce szyn zakotwicza się do toru linami o średnicy co najmniej 35 mm i długości około 15 m oraz uchwytami zakleszczającymi się na końcach szyn. Każda następna para szyn jest ściągana przez parę szyn już wyładowaną — dzięki połączeniu szyn krótkimi linami i chomątami zabezpieczonymi klinami z twardego drewna. W celu ułatwienia wyładunku szyn, na tylnej poprzecznicy ostatniej platformy są zamontowane rolki, które w połączeniu z rampą, zakładaną z tyłu platformy, zapewniają bezpieczny wyładunek i jednocześnie nadają szynom odpowiedni kierunek. Read the rest of this entry »

Posted on 4 Sep 2019 In: Uncategorized

Metoda rozprężania

Metoda rozprężania w temperaturze otoczenia z zastosowaniem rolek jest oparta na swobodnej dylatacji szyn. Jest to metoda najprostsza, wymagająca jednak odpowiedniej temperatury otoczenia. Podgrzewanie i naciąg są mniej uzależnione od pogody — ich działanie polega na stworzeniu sztucznej dylatacji szyn za pomocą podgrzewarek szyn lub naprężaczy hydraulicznych. Wagony do przewozu długich szyn Jak wspomniano, długie szyny przeznaczone do ułożenia w torze przewozi się ze zgrzewalni na miejsce robót specjalnym pociągiem wahadłowym. Pociąg taki składa się z platform czteroosiowych i krytego wagonu ochronnego, którym przewożone są sprzęt i materiały potrzebne do wyładunku szyn (rampa przenośna, liny, chomąto, smar itp.); w wagonie tym jedzie kierownik pociągu, Obserwujący zachowanie się ładunku podczas transportu. Read the rest of this entry »

Magazyn Floty samochodowej

Na lamach naszego magazynu prezentujemy szereg informacji zwiazanych z rynkiem flotowym samochodow w Polsce i na swiecie. Nasze publikacje kierowane sa do posiadaczy zarowno malych flot samochodowych jak i duzych firm flotowych na rynku, nie oznacza to natomiast iz droben firmy posiadajace jeden lub kilka aut firmowych.

Polecamy rowniez:

Najnowsze wpisy

CFM car fleet management. Dobre zarządzanie flotą samochodową przedsiębiorstwa

W ostatnich latach obserwuje się duży i szybki wzrost liczebności flot samochodowych w przedsiębiorstwach, w związku, z którym pojawił się nowy zawód w branży zwany fleet menager. Osoba zajmująca stanowisko fleet menagera odpowiedzialna jest za zarządzaniem flotą samochodową w przedsiębiorstwie. Kierowanie taborem samochodowym nie jest tak proste. Wyznaczony do tego jest pracownik zwany car fleet […]

Wielkosc C, zwana parametrem krzywej przejsciowej, jest równa dlugosci calkowitej krzywej przejsciowej, pomnozonej przez promien luku kolowego

Wielkość C, zwana parametrem krzywej przejściowej, jest równa długości całkowitej krzywej przejściowej, pomnożonej przez promień łuku kołowego. Określenie długości krzywej przejściowej odbywa się przy zachowaniu warunku, aby wzrost siły odśrodkowej od wielkości równej zero na prostej do pełnej wartości w łuku odbywał się stopniowo, dostatecznie łagodnie, nie wywołując nieprzyjemnych uczuć u pasażerów samochodów. Kierowca pojazdu […]

Ciągnik gąsienicowy

Jeżeli ruch ciągnika jest niejednostajny, wówczas trzeba uwzględniać następujące siły: siły działające na ciągnik gąsienicowy w razie jego podłużnego pochylenia — ciężar ciągnika zastąpiony przez wypadkową G działająca w środku ciężkości ciągnika, — siły bezwładności poszczególnych części ciągnika zastąpione przez ich wypadkową Pb działającą w środku cieżkości ciągnika i skierowaną w kierunku przeciwnym do kierunku […]

DevURL

Partnerzy serwisu: