komis gliwice

Zapalniczka

Zapalniczka ma zbiorniczek wypełniony watą, w którym mieści sie zapas benzyny. Od góry zbiorniczek ten zamknięty jest tzw. zapałką, czyli metalową pałeczką zakończoną ostrym końcem i zaopatrzoną w knot bawełniany. Podczas wyjmowania metalowa pałeczka trze o czoło kamienia, identycznego jak kamienie używane w zapalniczkach kieszonkowych i wskutek iskrzenia knot zapala się otwartym płomieniem. Narzędzia podręczne Każdy samochód jest wyposażony przez wytwórnie w odpowiednio dobrany zestaw narzędzi i przyborów podręcznych, niezbędnych do obsługi samochodu, wykonywania drobnych napraw oraz zabiegów regulacyjnych....

Więcej »

Wycieraczki elektryczne

Wycieraczki elektryczne są na ogół bardzo lekkie, a ciężar kompletnej dużej wycieraczki do samochodu cieżarowego nie przekracza zwykle 1 k G. Budowa elektrycznego silnika za pomocą mechanizmu dźwigniowego napędza dwa pióra wychylające się przeciwbieżnie. Na ogół zapewnia się co najmniej dwie różne częstości wychyleń piór wycieraczki — wyposażając ją w nastawny opornik do zmieniania natężenia prądu zasilającego silnik. Dodatkowo stosuje się zwykle urządzenie zmuszające pióra do zatrzymywania się w położeniach skrajnych. Wycieraczka SL24, stosowana w samochodach osobowych, jak np. ZIM, M-20 Po...

Więcej »

WARSZTATY DO NAPRAW MASZYN

WARSZTATY DO NAPRAW MASZYN. Zmechanizowane roboty drogowe bezwzględnie powinny być wyposażone w warsztat mechaniczno-naprawczy. Podstawowym zadaniem tego rodzaju warsztatów jest wykonanie robót konserwacyjnych oraz napraw bieżących (a czasami nawet i średnich) wszelkich maszyn, środków transportowych oraz urządzeń technicznych znajdujących się na budowie. W robotach tych czynny udział powinni brać kierowcy maszyn i operator oraz ich pomocnicy. Typ warsztatu, jego wielkość oraz rodzaj i stopień wyposażenia zależy od rozmiarów budowy, stopnia jej mechanizacji oraz odległości budowy od ośrodków, w których są więk...

Więcej »

Zika na nerwy? Stowarzyszenie z zespołem Guillain-Barré AD 2

Przewody szczególnie narażone na drgania zaopatruje się w odcinki z opancerzonych rur elastycznych. Znormalizowane są wielkości oraz wymagania co do odporności na ciśnienie (40 kG/cm3), przeginanie i wpływ się często rozmaite siłowniki, sterowane ręcznie przez kierowcę. Instalacja taka, tzw. półautomatyczna, nadaje Się zwłaszcza do dużego samochodu ciężarowego lub autobusu, gdzie z uwagi na znaczną liczbę punktów smarowania trzeba stosować pompę oleju o dużej wydajności, której napęd ręczny lub nożny byłby zbyt męczący dla kierowcy. Instalacje półautomatyczne są na ogół dość proste i łatwe do wbudow...

Więcej »
http://www.prostysms.pl 751#vw eos otomoto , #poltor , #mazda salon , #nissan patrol super safari , #lsi otomoto , #znaki drogowe dla dzieci , #opona 205 55r16 , #i8 roadster , #gs f lexus , #e golf otomoto ,