seat leon 3 otomoto

Siły działające na ciągnik

Podczas ruchu ciągnika po drodze o poprzecznym pochyleniu w płaszczyźnie poprzecznej ciągnika działają następujące siły: — ciężar poszczególnych części, który zastępuje wypadkowa G działająca w środku ciężkości ciągnika, styczne siły bezwładności ruchomych części silnika i skrzyni przekładniowej wywołujące moment Mbs (działający w płaszczyźnie poprzecznej w razie podłużnego wbudowania silnika) ; jeżeli warunki pracy ciągnika są nie ustalone, największy moment Mbs określić można z zależności: Mbs (13 — l) Mmax, gdzie: —współczynnik przeciążalności sprzęgła oraz Mmax — ...

Więcej »

Ciągnik gąsienicowy

Jeżeli ruch ciągnika jest niejednostajny, wówczas trzeba uwzględniać następujące siły: siły działające na ciągnik gąsienicowy w razie jego podłużnego pochylenia — ciężar ciągnika zastąpiony przez wypadkową G działająca w środku ciężkości ciągnika, — siły bezwładności poszczególnych części ciągnika zastąpione przez ich wypadkową Pb działającą w środku cieżkości ciągnika i skierowaną w kierunku przeciwnym do kierunku przyspieszenia, — siła uciągu ciągnika Pu na zaczepie, działająca w umownym punkcie przecięcia linii działania siły uciągu z prostą prostopadłą do nawierzchni drogi,...

Więcej »

Czy tylko samochód?

W 1769 roku Nicolas-Joseph Cugnot prezentuje swoje dzieło, pierwszy w historii samochód. Zadaniem powstałego wówczas urządzenia było przewożenie osób z punktu A do punktu B. Właśnie to zadanie przyświecało przez lata kolejnym konstruktorom pojazdów mechanicznych. Jednak czy w dzisiejszym świecie nadal tak jest? Kolejne marki prześcigają się tylko w tym, kto postara się o najlepszy design, kto napcha do samochodu najwięcej elektroniki, w którym samochodzie znajdą się najnowsze gadżety. Samochód służy nie tylko, jako środek transportu, lecz jako jadalnia, biuro, sypialnia czy łazienka. Ciągnący się ...

Więcej »

UKLAD SIATECZKOWO SRÓDBLONKOWY

W Polsce statystyki policyjne dają bardzo ponury obraz panujący na drogach. Pod względem śmiertelnych wypadków w dalszym ciągu jesteśmy niestety w europejskiej czołówce. Co prawda organizowane są akcje w okresach wzmożonego ruchu samochodowego, które mają – poprzez zmotywowanie kierowców do uważniejszej jazdy pod groźbą mandatu – zredukować liczbę wypadków, jednak to wszystko na niewiele się zdaje. Biorąc za wzorzec inne kraje, warto byłoby zmodyfikować prawo drogowe tak, aby mieć większą kontrolę nad grupami społecznymi, które najczęściej powodują wypadki. Oto kilka przykładowych rozwiązań.

http://www.activefood.pl 751#poltor , #mazda salon , #nissan patrol super safari , #lsi otomoto , #znaki drogowe dla dzieci , #opona 205 55r16 , #i8 roadster , #gs f lexus , #e golf otomoto , #otomoto mitsubishi pajero ,