PIC-635

Okresowość centralnego smarowania

Ze względu na dużą długość przewodów doprowadzanie smaru stałego uwarunkowane byłoby stosowaniem bardzo wysokiego ciśnienia tłoczenia — co niepomiernie zwiększyłoby ciężar całej instalacji. Zdawałoby się, że olej jest mniej korzystny niż smar stały gdy chodzi o smarowanie części, wykonujących jedynie ograniczone ruchy wahliwe i narażonych na po...

Więcej »

Komplet wózków

Komplet wózków składa się z wózka przedniego, zaopatrzonego w dyzel i linkę stalową do sprzęgania go z lokomotywą, oraz z wózka tylnego, połączonego linkami z wózkiem przednim. Wózek przedni powinien być oddalony 0 30 m od obsługującej lekkiej lokomotywy, np. serii SM03; odległość między obydwoma wózkami powinna wynosić 20 m. Obydwa wózki mają po...

Więcej »

Mechanizm otwierania klap zewnętrznych

Na wale B mechanizmu otwierania klap wewnętrznych są zaklinowane dźwignia, napędzana tłoczyskiem siłownika pneumatycznego, oraz dźwignia, połączona sworzniem z łącznikiem. Łącznik jest przegubowo połączony z dźwigniami rozpierającymi klap wewnętrznych. Klapy są zawiasami zawieszone na wale mechanizmu otwierania klap zewnętrznych A oraz na wale B. Obyd...

Więcej »

Pasmo nieskończenie długie obciążone równomiernie

Do najbardziej rozpowszechnionych należą instalacje centralnego smarowania GIRLING BIJUR, VOGEL, CLAYTON-DEWANDRE, TECALEMIT oraz LINCOLN różniące sie głównie między sobą systemem napędu i rozwiązaniem konstrukcyjnym pompy oleju oraz sposobem powiązania jej z układem przewodów doprowadzających olej do punktów smarowania. System GIRLING BI JUR, stosunkowo ...

Więcej »
751#nissan patrol super safari , #lsi otomoto , #znaki drogowe dla dzieci , #opona 205 55r16 , #i8 roadster , #gs f lexus , #e golf otomoto , #otomoto mitsubishi pajero , #cena paliwa w niemczech , #cls amg 63 ,