PIC-679

Amerykańscy konstruktorzy

W motoryzacji amerykańskiej konstruktorzy często odwołują się do wcześniejszych modeli. Klienci, którzy pamiętają dawniejsze modele są zainteresowani zakupem następców. Nawiązanie do przeszłości ma znaczenie sentymentalne – ludzie generalnie lubią wspomnienia i chętniej kupują rzeczy, w które w jakiś sposób odświeżają przeszłość, a jednocześnie są cudami techniki.  Z taką sytuacją spotykamy się w przypadku motoryzacji. Model 300C Chrysler nawiązuje stylistyką do poprzednika z 1955 roku, jednak został dostosowany do potrzeb wspó...

Więcej »

Przy promieniach luków poziomych wiekszych niz podane w tablicy krzywe przejsciowe nie sa potrzebne

Przy promieniach łuków poziomych większych niż podane w tablicy (dla odpowiednich szybkości podstawowych) krzywe przejściowe nie są potrzebne, gdyż kierowca wozu może do zakreślania krzywej przejściowej wykorzystać dostatecznie szeroką jezdnię w łagodnym łuku. Krzywe przejściowe na drogach przeznaczonych wyłącznie do ruchu samochodowego są stosowane często i dla promieni większych niż Ro Krzywe przejściowe mogą być również stosowane, jako wprowadzenie optyczne w łuk, ponieważ nadają łukowi poziomemu łagodne zaokrąglenie. Umieszczen...

Więcej »

Dopuszczalna wielkosc wzrostu przyspieszenia sily odsrodkowej dla transportu kolejowego przyjmuje sie k = 0,3 - 0,6 m/sek

Dopuszczalną wielkość wzrostu przyspieszenia siły odśrodkowej dla transportu kolejowego przyjmuje się k = 0,3 - 0,6 m/sek. Dla dróg samochodowych wielkość tę przyjmuje się w granicach k = 0,5 - 1,0 m/sek jest to oparte na doświadczeniach poczynionych przy eksploatacji dróg przeznaczonych do ruchu szybkiego, przy czym dla dróg publicznych, przeznaczonych również do ruchu mieszanego, za najbardziej odpowiednią należy uznać wielkość: k = 0,6 m/sek. Przyspieszenie siły odśrodkowej dla ruchu po krzywej przejściowej wynosi a = V2. Ze zmniejszeniem...

Więcej »

Niedobór białka autoimmunologicznego S u chłopca z ciężką chorobą zakrzepowo-zatorową cd

Zewnętrzne krawędzi jezdni na odśrodkowej osiąga maksimum. Dodatkowe pochylenie jednocześnie następuje pewne pogorszenie się warunków poruszania samochodu rampie po rampie ze względu na powstawanie dodatkowego pochylenia podłużnego po stronie zewnętrznej jezdni wskutek podniesienia jej krawędzi. Nie można stosować zbyt gwałtownego podnoszenia się zewnętrznej krawędzi jezdni, aby nie nastąpiło uderzenie przy przejeździe samochodu przez rampę. Przy tym konstrukcja rampy przewiduje obracanie się zewnętrznej połowy jezdni naokoło osi drogi do...

Więcej »
751#lsi otomoto , #znaki drogowe dla dzieci , #opona 205 55r16 , #i8 roadster , #gs f lexus , #e golf otomoto , #otomoto mitsubishi pajero , #cena paliwa w niemczech , #cls amg 63 , #volkswagen passat b6 otomoto ,