Auto szyby
Naprawa, serwis oraz obsluga serwisowa auto szyb.

Posts Tagged ‘raiffeisen leasing otomoto’

Dla dróg dalekobieznych

Posted in Uncategorized  by admin
September 1st, 2019

Dla dróg dalekobieżnych, przeznaczonych do ruchu z dużymi szybkościami, a zwłaszcza dla dróg przeznaczonych wyłącznie do ruchu samochodowego, graniczna (praktyczna) wielkość R jest znacznie mniejsza i sięga 15 cm, a nawet 7,5 cm. W takich przypadkach wielkości promieni Ro nie wymagających krzywych przejściowych wypadają znacznie większe. Istotne znaczenie mają krzywe przejściowe dla promieni mniejszych, wymagających większych przesunięć M. W takich przypadkach przejazd samochodu z prostej w łuk bez stosowania krzywych przejściowych, z zachowaniem szybkości podstawowej, nie byłby możliwy. 9. Read the rest of this entry »

Comments Off on Dla dróg dalekobieznych

Posts Tagged ‘raiffeisen leasing otomoto’

Dla dróg dalekobieznych

Posted in Uncategorized  by admin
September 1st, 2019

Przy projektowaniu przekrojów podłużnych i ramp według schematu II, ze względu na podnoszenie się osi jezdni, nie może ona być uważana za niweletę. Dlatego też w takich przypadkach przyjmuje się za niweletę drogi na łuku krawędź wewnętrzną jezdni. W miejscach rozpoczęcia się obustronnych ramp w takim przypadku odbywa się skok niwelety z osi drogi na jej krawędź co powinno być uwidocznione w przekroju podłużnym. 10. UKŁADY KRZYWYCH POZIOMYCH W PLANIE DROGI Wszystkie załomy trasy drogowej w planie mają zaokrąglenia w postaci łuków poziomych o odpowiednim promieniu, w miarę potrzeby połączonych z prostymi – krzywymi przejściowymi. Read the rest of this entry »

Comments Off on Dla dróg dalekobieznych

Posts Tagged ‘raiffeisen leasing otomoto’

Dla dróg dalekobieznych

Posted in Uncategorized  by admin
September 1st, 2019

ZAPLECZE TECHNICZNE TRANSPORTU. 1. NAPRAWY PLANOWO-ZAPOBIEGAWCZE Mechaniczne środki transportowe, podobnie jak i maszyny budowlane czy też inne maszyny oraz urządzenia techniczne, podlegają zużywaniu. Przyczyny powodujące zużywanie lub też uszkodzenia elementów, zespołów, a w konsekwencji całych maszyn są następujące: 1) naturalne zużycie wskutek obracających lub posuwających się elementów maszyn, wpływów atmosferycznych, nadmiernych temperatur, 2) niewłaściwa eksploatacja i obsługa techniczna, 3) wadliwe wykonanie niektórych elementów, 4) awarie powstające z powodu:. a) złej obsługi, b) zmęczenia materiału, c) późnego wykrycia wad materiałowych lub konstrukcyjnych. Read the rest of this entry »

Comments Off on Dla dróg dalekobieznych

Posts Tagged ‘raiffeisen leasing otomoto’

Dla dróg dalekobieznych

Posted in Uncategorized  by admin
September 1st, 2019

WARSZTATY DO NAPRAW MASZYN. Zmechanizowane roboty drogowe bezwzględnie powinny być wyposażone w warsztat mechaniczno-naprawczy. Podstawowym zadaniem tego rodzaju warsztatów jest wykonanie robót konserwacyjnych oraz napraw bieżących (a czasami nawet i średnich) wszelkich maszyn, środków transportowych oraz urządzeń technicznych znajdujących się na budowie. W robotach tych czynny udział powinni brać kierowcy maszyn i operator oraz ich pomocnicy. Typ warsztatu, jego wielkość oraz rodzaj i stopień wyposażenia zależy od rozmiarów budowy, stopnia jej mechanizacji oraz odległości budowy od ośrodków, w których są większe warsztaty mechaniczne. Read the rest of this entry »

Comments Off on Dla dróg dalekobieznych

Posts Tagged ‘raiffeisen leasing otomoto’

Dla dróg dalekobieznych

Posted in Uncategorized  by admin
September 1st, 2019

Na pełny cykl przebiegu między naprawczego, np. samochodu ciężarowego składa się szereg czynności obsługi technicznej. Przykład cyklu naprawczego samochodu ciężarowego przy założonym przebiegu 64 000 km wynika że w okresie między naprawczym, tj. pomiędzy dwoma naprawami głównymi będą wykonane: 1 naprawa średnia po przebiegu 32 000 km, 4 przeglądy P.5 po przebiegu 16 000 km, 4 przeglądy P.4 po przebiegu 8000 km, 24 przeglądy P.3 po przebiegu 2000 km. Oprócz tego będą wykonane, przeglądy P.2 oraz taka ilość przeglądów podzielnych P.I, jaka wynika z podzielenia 64000 km (normy przebiegu między naprawczego) przez dzienną normę przebiegu (z uwzględnieniem czasu zużytego na wszystkie przeglądy i naprawy wyższego rzędu). Read the rest of this entry »

Comments Off on Dla dróg dalekobieznych

Next Entries »